Testimonials/Reviews

Search Dux Forex

Log in

Log in

Sign Up

Dux Forex Reviews

4.00003 5 12 Product
Common price: 4,99 € Free

duxforexbox.png

List of the comments:
5 1 5
42 of 109 find it helpful
Amazing service. The best forex signals in the world. I have been using them since 2015 and my account has grown a lot. So glad I found you guys!
5 1 4
37 of 99 find it helpful
This is an amazing type of post.
Lays and Cokessd
5 1 5
35 of 97 find it helpful
This is an amazing type of post.
Lays and Coke
5 1 3
11 of 20 find it helpful
best click here
5 1 4
10 of 19 find it helpful
it is good

video
5 1 5
9 of 18 find it helpful
Wow, man! All these accessories are really cool and I am loving the uniqueness that you have shared with us. I will buy them as soon as I am done with the writing services work. Keep sharing!earn-money-online-without-payin
5 1 5
9 of 18 find it helpful
Wow, man! All these accessories are really cool and I am loving the uniqueness that you have shared with us. I will buy them as soon as I am done with the writing services work. Keep sharing!earn-money-online-without-payin
5 1 5
9 of 18 find it helpful
This is by far the strangest review section I've ever seen.
5 1 5
No vote yet
So far so good. In 6 months I am seeing over 80% success rate on their 1st profit point and over 50% on second profit point. Risk\Reward a little unbalanced, but can't argue with the success rate.
5 1 1
7 of 14 find it helpful
Beware of the auto renewal that you didn't know you agreed to.



06/12/2018
Reply From Dux Forex:

Dear Sir,

When you subscribed to our service, you agreed to the auto-renewal process in PayPal. We cannot and would NEVER take anything from you without your authorization. You have the option of canceling at anytime and you will no longer be billed which you did not do. You may contact us and we can walk you through the process of canceling.


Regards
Dux Forex Team
5 1 1
7 of 14 find it helpful
I have been asking for over a year for you all to stop taking 4.99usd from my account every month and asked that it be refunded. After an agent contacted me and said they would guide on hot to cancel and it will be refunded it never happened. You all are a scam. And this morning, morning came out from my account again. Please give me back my money and stop taking it further. I never used your services. And messaged a month after that I didn't want it, that it wasn't working out. It seems like the only thing duxforex can do is steal people's money and not answer complaints.

06/13/2018
Reply From Dux Forex:

Dear Sir,

We sent you steps on how to cancel but you did not follow the steps. We are NOT a scam and we have been in this business for years. You authorized automatic payments and PayPal obviously deducted money. That is what you agreed to and that is what you wanted. We cannot and would NEVER take anything from you without your authorization. You have the option of canceling at anytime and you will no longer be billed which you did not do. You may contact us and we can walk you through the process of canceling. We can provide you with an additional time on your subscription FREE of charge but please note that this is out of good faith and that we did absolutely nothing wrong.


Regards
Dux Forex Team
5 1 5
No vote yet
Hello! I would like to thanks for your service. The best forex signals in the world. I´m so glad I found you; you gave a light on the trading path. Your signals are so accurate; It is unbelievable. Thanks!!!
Mi lengua materna es el español y quiero escribirles de esta forma tambien que estoy Super agradecido con su servicio, es increible lo acertadas que son sus señales, me han ayudado muchisimo a entender el mercado. Milones de Gracias!
Vote:

Give your advice about this item:

Username: